#
#
#
#
#
#
#
#
Odeslat stránku e-mailem

Navigace

Obsah

Národní pedagogický institut ČR - termíny webinářů

Typ: ostatní
Zapište si do kalendáře termíny online setkání od 20:00

1. 4. 2020 – Reedukace specifických poruch učení v systému inkluzivního vzdělávání

Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí? Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková nám vše vysvětlí a ještě nám ukáže obsah hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti. Máme se na co těšit!

8. 4. 2020 – Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku

Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v přírodním prostředí. A třeba i s rouškou!

15. 4. 2020 – Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole

A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla! Těšte se a připravte si cvičební úbory...

22. 4. 2020 – Nový žák-cizinec v mé třídě

Jana Rohová nám představí možnosti práce s žákem-cizincem v oblasti výuky i hodnocení, poradí, na koho se lze obrátit pro odbornou pomoc nebo jak zpracovat plán podpory.

29. 4. 2020 – Formativní hodnocení II

Tipů pro zavedení formativního hodnocení bylo při webináři v únoru tolik, že nezbylo než neplánovat pokračování. Mgr. Jiří Hruška bude tedy pokračovat v inspiraci.

Online setkání projektu APIV A

7. 4. 2020 – Jak identifikovat problémy a realizovat podporu u žáků na 1. stupni podpůrných opatření?

V rámci semináře si spolu s Mgr. Janou Mrázkovou ujasníme, jakým způsobem škola identifikuje žáky na 1. stupni PO, jaká je role učitelů a poradenských pracovníků ve škole nebo jaké jsou způsoby zaznamenávání a vyhodnocování podpůrných opatření.

14. 4. 2020 – Hodnocení v individualizované výuce v ZV

Setkání s PhDr. Karlem Starým, Ph.D. nám ukáže možnosti, jak učit, aby to bavilo děti i učitele.

28. 4. – Pedagogická diagnostika v ZŠ

PhDr. Marta Franclová Ph.D. nám předloží jednoduché postupy, jak realizovat smysluplně pedagogickou diagnostiku v omezeném čase vyučovací hodiny, jak vést o tom efektivně záznam nebo jak pracovat s výsledky pedagogické diagnostiky tak, aby to bylo ve prospěch žáků i učitele.

 

Více informací zde


Vytvořeno: 25. 3. 2020
Poslední aktualizace: 25. 3. 2020 20:59
Autor: Správce Webu