Českobudějovicko dostane zvláštní podporu v oblasti vzdělávání. Pro svůj unikátní výcvikový program nás vybral Nadační fond Eduzměna.
Obsah
Národní pedagogický institut ČR - termíny webinářů
1. 4. 2020 – Reedukace specifických poruch učení v systému inkluzivního vzdělávání
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou intervencí? Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková nám vše vysvětlí a ještě nám ukáže obsah hodiny PSPP včetně zajímavých pomůcek na rozvoj pozornosti. Máme se na co těšit!
8. 4. 2020 – Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku
Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v přírodním prostředí. A třeba i s rouškou!
15. 4. 2020 – Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole
A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla! Těšte se a připravte si cvičební úbory...
22. 4. 2020 – Nový žák-cizinec v mé třídě
Jana Rohová nám představí možnosti práce s žákem-cizincem v oblasti výuky i hodnocení, poradí, na koho se lze obrátit pro odbornou pomoc nebo jak zpracovat plán podpory.
29. 4. 2020 – Formativní hodnocení II
Tipů pro zavedení formativního hodnocení bylo při webináři v únoru tolik, že nezbylo než neplánovat pokračování. Mgr. Jiří Hruška bude tedy pokračovat v inspiraci.
Online setkání projektu APIV A
7. 4. 2020 – Jak identifikovat problémy a realizovat podporu u žáků na 1. stupni podpůrných opatření?
V rámci semináře si spolu s Mgr. Janou Mrázkovou ujasníme, jakým způsobem škola identifikuje žáky na 1. stupni PO, jaká je role učitelů a poradenských pracovníků ve škole nebo jaké jsou způsoby zaznamenávání a vyhodnocování podpůrných opatření.
14. 4. 2020 – Hodnocení v individualizované výuce v ZV
Setkání s PhDr. Karlem Starým, Ph.D. nám ukáže možnosti, jak učit, aby to bavilo děti i učitele.
28. 4. – Pedagogická diagnostika v ZŠ
PhDr. Marta Franclová Ph.D. nám předloží jednoduché postupy, jak realizovat smysluplně pedagogickou diagnostiku v omezeném čase vyučovací hodiny, jak vést o tom efektivně záznam nebo jak pracovat s výsledky pedagogické diagnostiky tak, aby to bylo ve prospěch žáků i učitele.
Více informací zde
Poslední aktualizace: 25. 3. 2020 20:59