13.–20. února 2024 tydenprowellbeing.cz
Obsah
Spolupráci škol s MAPII ORP České Budějovice ani Covid- 19 nezastavil
Nejvíce učitele zajímala témata jak pracovat v hodinách s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami, ale také jak zlepšit svoji práci jako třídní učitel. Další oblíbené téma byla komunikace s rodiči i dětmi.
Přes prázdniny jsme vyhodnocovali dotazník Analýza vzdělávacího procesu na ZŠ v souvislosti s mimořádným stavem v ORP České Budějovice, který projektový tým MAP II ORP ČB zpracoval ve spolupráci s externími experty.
Učitelé a ředitelé škol odpovídali na otázky, jak mimořádný stav ovlivnil výuku a jak jsou školy připravené čelit mimořádným situacím.
Z odpovědí vyplynulo mnoho zajímavých poznatků, které jednak ukázaly na profesionální a obětavou práci učitelů a ředitelů, ale i bolavá místa v systému základního školství.
Určitě stojí za to, se více věnovat otázce naplněnosti škol, a to nejen s ohledem na možné pandemické situace. Dnešní moderní škola by měla umožnit dětem vzdělávání v odborných učebnách, laboratořích, dílnách, ale také ve skupinách s nižším počtem.
Poslední aktualizace: 21. 10. 2020 12:09