#
#
#
#
#
#
#
#
Odeslat stránku e-mailem

Navigace

Obsah

Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_005/0000329

Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro ORP Prachatice (MAP ORP Prachatice)

Anotace projektu:

Projekt MAP je prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání dětí a žáků do 15 let v oblastech včasné péče, předškolního a základního vzdělávání, zájmového a neformálního vzdělávání na území ORP Prachatice. Cílem projektu je zlepšit kvalitu vzdělávání v MŠ a ZŠ tím, že bude podpořena spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání prostřednictvím přenosu informací, společného vzdělávání a plánování aktivit pro řešení místně specifických problémů a potřeb.

 

Realizace projektu se řídí POSTUPY ZPRACOVÁNÍ MÍSTNÍCH AKČNÍCH PLÁNŮ.

 

Harmonogram projektu:

Datum zahájení fyzické realizace projektu: 1. 4. 2016

Datum ukončení fyzické realizace projektu: 30. 3. 2018

Doba trvání (v měsících): 24

 

Rozpočet projektu: 2 839 401,60 Kč

Projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Výzkum, vývoj, vzdělávání a státního rozpočtu ČR.

 

Realizační tým projektu:

Hlavní manažer projektu: Mgr. Iveta Frková, tel.: 724 004 484, e-mail: frkova@massumavsko.cz

Asistent projektu: Lucie Pechoušková, tel: 727 895 212 , e-mail: pechouskova@seznam.cz

Finanční manažer: Ing. Václav Kolář, e-mail: leader@netolice.cz

Manažer klíčových aktivit: Ing. Veronika Vaněčková, tel.: 725 317 357 , e-mail: vaneckova@massumavsko.cz

Manažer klíčových aktivit: Ing. Jaromír Polášek, e-mail: polasek@massumavsko.cz

Metodik projektu: Mgr. Klára Kavanová Mušková, tel.: 776 134 683, e-mail: sarlat@centrum.cz

Odborný konzultant a řešitel

 

 

Řídící výbor projektu:

zástupce realizátora projektu MAP: Ing. Zdeňka Lelková, MAS Šumavsko,z.s.

zástupce Jihočeského kraje: RNDr. Jana Krejsová, Jihočeský kraj

zástupci zřizovatelů škol: Ing. Marie Kabátová, Městys Lhenice; PaedDr. Jan Klimeš, Město Prachatice; Mgr. Vladimír Pešek, Město Netolice

vedení škol, výborní učitelé, zástupci ze školních družin: Mgr. Hana Bolková, ZŠ Národní Prachatice; Mgr. Petra Sandanyová, ZŠ Vodňanská Prachatice; Bc. Helena Turková Kubátová, MŠ Prachatice; Mgr. Ladislav Vovesný, ZŠ Netolice

zástupci organizací neformálního a zájmového vzdělávání (mimo družin): Bc. Jiří Machart, DDM Prachatice; Ing. Petr Šmíd, DiS., Portus Prachatice, o.p.s.; Mgr. Hana Mrázová, Městská knihovna Prachatice

zástupci základních uměleckých škol: Mgr. Jakub Weis, ZUŠ Prachatice

zástupce KAP: Ing. Lucie Jarkovská, KÚ Jihočeského kraje

zástupce rodičů: Ing. Dagmar Kozlová, Ph.D.

Aktuality

20.03.2019

Noc vzdělávání 2019

Srdečně Vás zveme na Noc vzdělávání, která se bude konat ve středu 27. března 2019 v 18 hodin na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích. Festival vzdělávání, který organizují sami studenti, nabídne pestrý program složený z workshopů, přednášek, diskuzí a promítání.

Detail

20.03.2019

MŠMT - Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+

Konference: Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+: Výzvy a vize pro vzdělávací systém. S končící účinností Strategie vzdělávací vzdělávací politiky ČR do roku 2020 je nutné připravit nový kontinuálně navazující dokument, který bude definovat priority, cíle a opatření vzdělávací politiky a vzdělávacího systému v dalším období. Proto MŠMT na konci roku 2018 zahájilo přípravu nové Strategie vzdělávací politiky do roku 2030+ (“Strategie 2030+”).

Detail

20.03.2019

ČŠI - Úroveň gramotnosti žáků na ZŠ a SŠ ve školním roce 2017/2018 - Shrnutí hlavních zjištění

Ve školním roce 2017/2018 se Česká školní inspekce zaměřila na rozvoj matematické, čtenářské a sociální gramotnosti a cílem bylo posoudit podmínky a průběh rozvoje těchto gramotností a také dosaženou úroveň ve vybraných aspektech sledovaných gramotností u žáků 9. ročníků ZŠ a u žáků 2. ročníků SŠ.

Detail

21.02.2019

KLUB NESLYŠÍCÍCH - reportáž zda inkludovat neslyšící děti

Rádi bychom v tomto dílu TKN zjistili, jak jsme na tom v ČR s ranou péčí pro sluchově postižené děti, jaké podmínky jim jsou v případě běžného vzdělávacího proudu reálně zajišťovány a zda je pro ně integrace/inkluze vhodná. Rádi bychom zjistili, jak je možné, že se velká část dětí z inkluze přiklání ke speciálnímu školství. A pokud ne, je jejich vzdělání v běžné proudu dostačující?

Detail

Akce v regionu

27.03.2019

Jak číst s předškoláky?

čtení a čtenářská pregramotnost v MŠ - 1. část semináře

Detail

30.03.2019

vzdělávací kurz JČU v rámci MAP II ORP ČB - Tabulkový kalkulátor efektivně

Nabízíme pedagogickým pracovníkům účast na kurzech CŽV, které připravila Pedagogická fakulta Jč. univerzity. Kurzy jsou určené pedagogickým pracovníkům v rámci Studia k prohlubování odborné kvalifikace, průběžné vzdělávání.

Detail

10.04.2019

Jak číst s předškoláky?

čtení a čtenářská pregramotnost - 2. část semináře

Detail

29.04.2019

seminář Doporučení ČŠI v oblasti gramotností v rámci projektů MAP II

Určeno: členům PS čtenářská/matematická gramotnost a pedagogickým pracovníkům

Detail