Pracovní skupiny MAPI
Pracovní skupina | Předškolní vzdělávání a péče | Čtenářská gramotnost, kompetence pro používání cizího jazyka | Matematická gramotnost, polytechnické vzdělávání, rozvoj podnikavosti a iniciativy dětí a žáků, digitální kompetence | Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem, neformální a zájmové vzdělávání, sociální a občanské kompetence, kulturní povědomí a vyjádření dětí a žáků | Kariérové poradenství, řízení škol, systémová podpora škol pro získání "mimorozpočtových" prostředků |
---|---|---|---|---|---|
Expert pracovní skupiny |
Bc. Božena Velíšková |
PaedDr. Jaroslav Baláš | Mgr. Václav Tröstl | Lucie Sovová | Mgr. Vladimír Hokr |
člen | Mgr. Jana Vondráčková | Mgr. Kamila Tröstlová | Mgr. Zbyněk Drbout | Mgr. Kateřina Přibylová | Mgr. Luboš Laczko |
člen | Bc. Zuzana Kojanová | Mgr. Jana Matoušková | Mgr. Bohumír Kratoška | Mgr. Věra Soukupová | Mgr. František Janouch |
člen | Lucie Kolářová | Mgr. Adéla Sladká | Mgr. Lenka Kučerová | Karel Zettl | Mgr. Gabriela Štrosserová |
člen | Mgr. Jana Boušová | Mgr. Gabriela Urbánková |
Jednotlivé pracovní skupiny se věnují konkrétním oblastem vzdělávání. Jejich úkolem je navrhnout konkrétní opatření a aktivity pro zlepšení klíčových kompetencí žáků i kvality výuky jako takové.
SWOT analýzy vytvořené pracovními skupinami:
- předškolní vzdělávání a péče
- čtenářská gramotnost, kompetence pro používání cizího jazyka
- matematická gramotnost, polytechnické vzdělávání, rozvoj podnikavosti a iniciativy dětí a žáků, digitální kompetence
- inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem, neformální a zájmové vzdělávání, sociální a občanské kompetence, kulturní povědomí a vyjádření dětí a žáků
- kariérové poradenství, řízení škol, systémová podpora škol pro získávání "mimorozpočtových" prostředků
SWOT-3 analýza - povinná opatření MAP
- Předškolní vzdělávání a péče: dostupnost - inkluze - kvalita
- Čtenářská a matematická gramotnost v základním vzdělávání
- Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem